Rosemi
Personel
- Katılım
- 22 Eki 2023
- Mesajlar
- 4
- Puanları
- 111
/attribute komutu, bize çevremizdeki varlıkların bazı nitelikleri hakkında bilgiler elde edebilmemizi ve bu değerleri manipüle edebilme imkanı verir.
Öncelikle bu komutun kullanım şekli hakkında bir fikir edinmeye çalışalım:
/attribute <hedef_varlık> <nitelik_adı> get
>Bu komut sayesinde hedef varlıktaki bir niteliğin toplam değeri hakkında bilgi alabiliriz.
/attribute <hedef_varlık> <nitelik_adı> base get
>Bu komut ile hedef varlıktaki bir niteliğin temel değeri hakkında bilgi alabiliriz.
/attribute <hedef_varlık> <nitelik_adı> base set <DEĞER>
>Bu komut ile niteliğin temel değerini manipüle etmeye başlayabilirsiniz.
Örnek Kullanımlar:
/attribute Rosemi2 minecraft:generic.max_health base set 40
>Komut açıklaması: Rosemi2 adlı oyuncunun maksimum can sayısını 40 (20 kalp) olarak değiştir.
/attribute Rosemi2 minecraft:generic.scale base set 0.5
>Komut açıklaması: Rosemi2 adlı oyuncunun boyutu 1 blok seviyesi olarak değiştir.
Attribute komutu sayesinde kendinizin veya arkadaşlarınızın hatta canlı diğer varlıkların değerlerini inceleyebilir ve manipüle edebilirsiniz.
Hedef varlığımız bir oyuncu, bir zombi hatta tavuk bile olabilir!
Devasa zombilerden oluşan bir ordu kurmak veya minik bir warden'dan kaçan arkadaşlarınızı seyretmek sadece bir başlangıç~
Manipüle edebileceğimiz bazı niteliklerin listesini buraya bırakıyorum, gerisi sizin hayal gücünüze kalmış. İyi eğlenceler!
- generic.armor
- generic.armor_toughness
- generic.attack_damage
- generic.attack_knockback
- generic.attack_speed
- generic.burning_time
- generic.explosion_knockback_resistance
- generic.fall_damage_multiplier
- generic.flying_speed
- generic.follow_range
- generic.gravity
- generic.jump_strength
- generic.knockback_resistance
- generic.luck
- generic.max_absorption
- generic.max_health
- generic.movement_efficiency
- generic.movement_speed
- generic.oxygen_bonus
- generic.safe_fall_distance
- generic.scale
- generic.step_height
- generic.water_movement_efficiency
- player.block_break_speed
- player.block_interaction_range
- player.entity_interaction_range
- player.mining_efficiency
- player.sneaking_speed
- player.submerged_mining_speed
- player.sweeping_damage_ratio
- zombie.spawn_reinforcements